6.novembrī Ogres Valsts ģimnāzijā norisinājās šī mācību gada pirmā skolas padomes sēde. Tās laikā tika ievēlēts padomes priekšsēdētājs un vietnieki, kas šogad būs atbalsta plecs skolēniem un skolotājiem ceļā uz skolas kopējo mērķi – sadarboties, lai veicinātu skolēnu individuālās intereses, kā arī vispusīgu, emocionāli inteliģentu un karjeras izvēlē motivētu personību attīstību.
Skolas vārdā sakām paldies un sveicam jauno padomes vadības komandu – priekšsēdētāju Ņinu Asari (11.i klases vecāks) un vietniekus – Gati Štaueru (12.g klases vecāks) un Sandru Miķelsoni-Slavu (10.d klases vecāks).
Sēdes laikā neizpalika arī oficiālā daļa, kuras laikā skolas vadība un skolēnu pašpārvaldes pārstāvji iepazīstināja ar mācību gada aktualitātēm. Savukārt sanāksmes otrajā daļā pedagogi, skolēni un padomes pārstāvji strādāja grupās, lai ģenerētu idejas kā veicināt visu iesaistīto pušu sadarbību.
Noslēdzot šo tikšanos, aicinājām reflektēt par dzirdēto, katram dalībniekam atbildot uz trīs jautājumiem – ko pēc šodienas pieredzes es sākšu darīt, ko turpināšu un ko beigšu. Esam apkopojuši atbildes un secinām, ka sadarbības sākums nesis visām pusēm daudz iedvesmas un ceram, ka arī citi vecāki sevi tur nedaudz, tomēr ieraudzīs.
Es sākšu:
– vairāk uzklausīt citus;
– aktīvi risināt problēmas un dot citiem labu;
– domāt, kā varu būt noderīgs;
– sekot OVĢ sociālajiem tīkliem;
– izmantošu darbu grupās kā rīku;
– noorganizēt skolotāju un vecāku informēšanu par jaunāko literatūru Latvijā. Pieaicināt populārus cilvēkus, kuri lasa, tā iedvesmojot audzēkņus;
– vairāk interesēties par skolu;
– vairāk uzticēties savam pusaudzim, mēģinot nenervozēt par viņu;
– pozitīvi domāt par procesiem skolā;
– piedalīties (aktīvi) skolas padomes darbā;
– aktīvu dalību OVĢ skolas padomē;
– vairāk komunicēt ar klases vecākiem;
– vairāk informēt vecākus par aktualitātēm;
– piesekot skolas pašpārvaldes instagram profilam;
– domāt, kā vairāk laika pavadīt ar bērniem;
– atkal sākšu komunicēt ar citiem vecākiem, skolotājiem un kopīgi iesaistīties OVĢ dzīvē un skolēnu atbalstīšanā.
Turpināšu:
– sekot līdzi jaunieša labbūtībai;
– būt aktīvs viedokļa paudējs un ieklausīties citos viedokļos;
– iepazīt pedagogus un vecākus;
– būt atbalsts saviem bērniem;
– iesaistīties skolas dzīvē, kā arī turpināšu sniegt atbalstu saviem bērniem;
– atbalstīt skolu kā vien spēju;
– iesāktās sapulces idejas;
– vairāk iesaistīties klases dzīvē;
– ģenerēt idejas;
– runāt un uzklausīt bērnu;
– sniegt idejas, piedalīties organizatoriskos darbos.
Beigšu
– būt pasīvs attiecībā uz skolas aktivitātēm, kur varu atbalstīt savus bērnus un skolu;
– par ilgu runāt;
– tik ļoti satraukties par bērna izvēlēm;
– kritizēt;
– šo dienu mierīgi;
– īdēt;
– domāt un čīkstēt par to, ka kaut kas nav labi;
– būt neuzbāzīga un vairāk iesaistīšu arī citus vecākus;
– izteikt priekšlaicīgi vērtējumu;
– satraukties, ka nav informācija.